Ce mă fac cu somnul ăsta, îmi vine să dorm în continuu

Posted: 11 Aprilie 2016 by noridecuvinte in Relatari
Etichete:, , , ,
Dacă mă pun la patru dimineaţa să dorm, mai contează la cât mă trezesc? Fac diverse activitati de ajung la ora aia în pat. Trebuie sa recunosc că de cele mai multe ori, nu este nevoie să stau atat, dar mă complac si consider că in ziua ce vine, pot face fată. Sincer vă spun, nu putem sa oferim randament asa cum speram noi pe moment. Somnul este primul nostru dusman si ultima partida de sex.sleep fact 2
Ce mă fac cu somnul ăsta, îmi vine să dorm în continuu, îmi vine să cred acele citate cum că, patul este amanta mea. De la o vreme am început să dorm, nu ştiu dacă este mult dar sunt mai bine de şase ore pe noapte.
Făcusem un tratat cu mine însumi acum ceva vreme, să transform somnul în statul treaz. Ştiu că este o greşeală, că la bătrâneţe o să sufăr foarte mult, poate o să o dau în oboseală cronică sau altele mai rele. Dar somnul este pentru cei ce vor să viseze în lumea lor, realitatea de multe ori îi plictisesc sau îi afectează. Pentru alţi oameni somnul este benefic, sunt genul de oameni care au prea multe activităţi şi bune şi stresante sau din obligaţie.
Chiar mă întrebam câți ani din tinereţe am dormit? Îmi veneau numai prostii în cap şi prelegeri de la mama cum că, somnul îmi prieşte şi este benefic corpului. Mai îmi spunea că la bătrâneţe o să suport consecinţe mari. Fiind un puştan, bineînţeles că nu am băgat de seamă şi nici poate acum nu dau multă atenţie pe aspectul ăsta. Aşadar ce mă fac cu somnul ăsta.Nu neapărat acum, în general dorm puţin, cam şase, şapte ore pe noapte. Nu sunt singurul dar nici bine nu fac. Deseori stând treaz şi lucrând la diferite activităţi, multe dintre ele doar de amuzament, îmi spun să mă întind puţin în pat.

Am făcut calcule şi sondaje şi totul a ieşit cam aşa:
Făceam trezirea pentru şcoală, niciodată mult prea devreme să beau cafeaua şi ţigarea. Ţin să menţionez că m-am apucat de fumat încă din copilărie, de ce, pentru că. După şcoală, normal era să ajung acasă, să fac ce trebuie. Ce trebuie adică să ajungi acasă, te speli, mănânci, relax puţin, te apuci de teme, vin părinţii, dai raportul şi pleci afară. Ajungi la o oră cuvenită sau nu, se face noapte. Spre sfârşitul săptămânii vine weekendul şi nici nu şti ce să faci cu timpul rămas.Trecând repede peste astea sondajul este cam aşa: opt, nouă ore cu şcoala, opt nouă ore îţi pierzi vremea până seara la zece şi apoi depinde de tine. Să adun eu pentru tine, toate alea fac 16 ore, din 24. Weekendul are două zile şi jumătate din ziua de vineri. Cum stai cu somnul, cum stai cu viaţa ta?

Comentarii
  1. Anyone spune:

    Si eu prefer sa dorm cat mai putin ,pentru a avea mai mult timp sa fac lucrurile ce imi plac.Imi aduc aminte cand eram mica si ma baga mama la somn dupa-amiza.Uram lucrul asta,niciodata nu suportam sa ma bage la somn ,acum insa,am zile in care as da orice pe un somn de dupa-amiaza.Dormi cand simti nevoia si cat simti nevoia,la batranete o sa ai timp sa dormi destul,nu o sa poti sa faci lucrurile ce acum le faci …

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

